Schreeuwen, intimidaties en bedreigingen; helaas heb je in jouw werk regelmatig te maken met verbaal agressieve personen en grensoverschrijdend …
Jouw werkomgeving hoort veilig te voelen. Daar is geen plek voor rare opmerkingen, pesterijen of ongewenste aanrakingen. Maar wat doe je…
Je krijgt vrijwel iedere dag te maken met lastige of zelfs agressieve patiënten en/of cliënten. Hoe ga je daar goed voorbereid en op een veilige …
Mensen die dagelijks met klanten of patiënten telefoneren, maken het haast iedere week wel een keer mee: agressieve en intimiderende mensen aan de andere kant van de telefoon …
Agressie of grensoverschrijdend gedrag tegen zorgpersoneel lijkt tegenwoordig haast onderdeel van het werk. Patiënten en bezoekers uiten hun ongenoegen steeds vaker …
Helaas hebben veel huisartsen, praktijkondersteuners en huisartsassistenten te maken met verbale of fysieke agressie van patiënten. Dat kan een behoorlijk nare ervaring zijn, vooral …
Wat moet je doen tijdens een overval? En hoe herken je afwijkend gedrag voorafgaand aan een overval? Leer en oefen het allemaal in deze training.
Deze vraag stellen wij standaard aan onze opdrachtgever voorafgaand aan een training en tijdens de training aan alle deelnemers. Weten wat de norm is van jezelf, je collega en de norm vanuit de werkgever maakt dat er eenduidiger opgetreden kan worden tegen verbaal agressief gedrag en/of regel/grens overschrijdend gedrag. We bieden uw medewerkers handvatten voor het ontdekken van deze norm zodat ze in staat zijn om professioneel te handelen.
Bij iControl Agressie snappen we heel goed dat geen enkel bedrijf hetzelfde is, daarom zijn al onze trainingen maatwerktrainingen. Ieder bedrijf heeft zijn eigen problematiek en cultuur waardoor het aanbieden van een standaard agressietraining vanuit onze visie niet volstaat. iControl helpt al onze klanten met het inventariseren en omschrijven van de leerdoelen. Wat wil de organisatie met deze training bereiken? iControl kijkt samen met onze klant wat het beste past bij het doel dat bereikt moet worden. Al onze trainingen zijn dus maatwerk, geen enkele organisatie dus onze agressietrainingen ook niet. Wij stemmen de training af op de wensen en de praktijk van de opdrachtgever en deelnemers.
Onze ervaren trainingsacteurs brengen op een veilige manier praktijksituaties in scène. Situaties waarmee jouw medewerkers dagelijks mee te maken kunnen krijgen. Zij zijn in staat om op een geloofwaardige manier verschillende soorten ongewenste gedrag neer te zetten. Onze trainingsacteur spelen interactief. Dit betekent dat het gedrag van de acteur beïnvloedbaar is. Een acteur reageert altijd op het gedrag van de cursist. Laat de cursist ander gedrag zien, dan zal ook het gedrag van de acteur veranderen. De meerwaarde van de inzet van een trainingsacteur is dat het jouw medewerkers de mogelijkheid geeft in een spiegel te kijken en dat zij zien hoe gedrag op een ander over kan komen. Op die manier weet jij beter hoe je als professional moet inspelen op bepaalde situaties en kun je het geleerde meteen toepassen in de praktijk.
De kosten van onze maatwerktraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemers. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje na het intakegesprek die wij vervolgens ook vrijblijvend toesturen.
iControl Agressie is geregistreerd bij het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO). Dit betekent dat wij een erkend docent zijn volgens de Europese BTW-richtlijn en wij agressietrainingen voor organisaties vrijgesteld van BTW kunnen aanbieden.